PPC kampaně

Tzv. PPC kampaně představují formu placené reklamy na internetu:

  • za přednostní zobrazení webu při zadání určitých klíčových slov ve vyhledávání,
  • za zobrazení reklamy na relevantních webových stránkách formou banneru.

Název PPC znamená „Pay per Click“. Reklama se tedy nejčastěji platí se za kliknutí. Z klíčových slov se vytvářejí celé reklamní kampaně a sestavy, kde je velké množství možností, jak postupovat, co a kdy zobrazit, kam bude směřovat proklik, jaké budou finanční limity.

PPC kampaně jsou tak dnes samostatným oborem internetového marketingu.

Proč PPC kampaně

PPC kampaně představují pro nový web „urychlovač“ získání nových zákazníků. 

Pro již existující weby představují jednak vítanou možnost poměrně přesné zpětné vazby a jednak jsou dobrým doplňkem SEO optimalizace v těch oblastech, kam SEO optimalizace není primárně zaměřena (nelze se zaměřit na všechno).

Výhody PPC kampaní:

  • lze je odstartovat velmi rychle,
  • mohou přinést rychlý efekt,
  • lze cílit přesnou cílovou skupinu se zájmem o Váš produkt či službu.

Nevýhody PPC kampaní:

    • bez odborného vedení můžete utratit dost peněz bez efektu,
    • bez zkušeností utratíte zbytečně víc, než by bylo zapotřebí.

    I když se PPC kampaně zdají relativně jednodušší oblastí internetového marketingu a můžete mít pocit, že si je můžete spravovat dobře sami, doporučujeme Vám rozhodně využít zkušeného pracovníka nebo se obrátit na externí firmu. Špatně investované peníze Vás totiž mohou vyjít mnohem dráž.

    Co Vám můžeme nabídnout

    V naší nabídce naleznete:

    • analýzu klíčových slov pro PPC kampaně,
    • analýzu návštěvnosti a konverznosti pro remarketingové kampaně,
    • vytvoření PPC kampaní,
    • úpravu stránek Vašeho webu – zlevnění PPC kampaní,
    • optimalizaci PPC kampaní – vyšší efektivita a nižší náklady na proklik či konverzi.

    To vše nejen pro češtinu, ale i angličtinu, němčinu, francouzštinu, španělštinu, ruštinu, polštinu a další cizí jazyky.

    Pravidelně Vám budeme předkládat reporty, statistiky a analýzy, budete moci přesně sledovat průběh a úspěšnost těchto kampaní.

      Šetříme Vaše peníze

      Zpočátku doporučujeme zaměřit se na omezené množství klíčových slov a podle výsledků pak kampaně rozšiřovat. Dosáhneme tak okamžitých výsledků za poměrně nízké náklady.

      Po ověření, že vyšší návštěvnost Vám přináší také více reálných zákazníků, je pak možno postupovat dál.

      Kolik stojí PPC kampaň?

      Cena PPC kampaně se skládá z:

      • ceny za proklik či zobrazení na Vaší reklamu a zobrazení klíčového slova (čím je klíčové slovo více konkurenční, tím je cena zpravidla vyšší, závisí ale i na dalších okolnostech),
      • odměny na naši práci,
      • ceny PPC kampaní se mohou pohybovat od 3000 Kč pro nejmenší weby do desítek tisíc Kč dle velikosti kampaně.

      Naše odměna podle výsledků

      Nabídneme Vám různé modely odměny za naši práci:

      • fixní odměnu za založení kampaní a měsíční odměny za jejich pravidelnou optimalizaci,
      • odměnu odvozenou od naší hodinové sazby 600 Kč/hod,
      • odměnu pokrývající náklady a naši režii s bonusem za dosažené výsledky,
      • vše Vám rozepíšeme do nabídky a vysvětlíme na osobní schůzce.

      Kontaktujte nás

      Pro bližší informace neváhejte kontaktovat naše specialisty:

      tel.: +420 739 449 761
      e-mail: marketing@presto.cz

      Nebo nám odešlete rychlý dotaz pomocí formuláře níže.

      required required required
      required